کد خبر : 208221
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 17:06

بازی امروز جام جهانی ODI هند و نیوزلند: نحوه تماشای پخش زنده و دریافت به‌روزرسانی امتیاز

بازی امروز جام جهانی ODI هند و نیوزلند: نحوه تماشای پخش زنده و دریافت به‌روزرسانی امتیاز

به گزارش قالب نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ بازی هند و نیوزلند امروز به عنوان بیست و یکمین مسابقه جام جهانی کریکت مردان ICC 2023 برگزار می شود. هند قبلاً هر چهار مسابقه ای را که با شکست استرالیا، افغانستان، پاکستان و بنگلادش انجام داده است، برده است. نیوزلند نیز با پیروزی در برابر

India vs New Zealand ODI World Cup Match Today: How to Watch Live Stream and Get Score Updates

به گزارش قالب نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ بازی هند و نیوزلند امروز به عنوان بیست و یکمین مسابقه جام جهانی کریکت مردان ICC 2023 برگزار می شود. هند قبلاً هر چهار مسابقه ای را که با شکست استرالیا، افغانستان، پاکستان و بنگلادش انجام داده است، برده است. نیوزلند نیز با پیروزی در برابر انگلیس، هلند، بنگلادش و افغانستان، با چهار پیروزی در حساب خود، همین رکورد را دارد. در جدول امتیازات جام جهانی ۲۰۲۳، هند و نیوزلند هر کدام ۸ امتیاز مشترک دارند. بازی یکشنبه برای هر دو تیم حیاتی خواهد بود زیرا روند پیروزی یک تیم را قطع خواهد کرد.

هاردیک پاندیا، نایب کاپیتان هند که در بازی قبلی مقابل بنگلادش مصدوم شده بود، قرار است بازی مقابل نیوزلند را از دست بدهد. او برای درمان مصدومیت به NCA در بنگلور پرواز کرده است. انتظار می رود پاندیا در تاریخ ۲۹ اکتبر برای بازی مقابل انگلیس به این تیم ملحق شود. اینکه چه کسی به عنوان جانشین او به تیم اضافه می شود، هنوز مشخص نیست. سوریاکومار یاداو و محمد شامی شانس زیادی برای حضور در تیم دارند. همچنین انتظارات زیادی از ویرات کوهلی وجود دارد که در بازی قبلی یک قرن را زد.

این در حالی است که نیوزلند با میدانی قوی و رکورد برنده به میدان می آید. کاپیتان کین ویلیامسون به دلیل آسیب دیدگی انگشت شست، مسابقه را از دست خواهد داد. انتظارات زیادی از کیوی ها می رود زیرا آنها با قدرت کامل تام لتهام، ترنت بولت، لاکی فرگوسن و میچل سانتنر می آیند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی صنعتی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح