کد خبر : 208258
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 17:54

به‌روزرسانی ۲۴H2 ویندوز ۱۱ با پشتیبانی از Wi-Fi 7، فراخوانی و بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی در حال انتشار است.

به‌روزرسانی ۲۴H2 ویندوز ۱۱ با پشتیبانی از Wi-Fi 7، فراخوانی و بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی در حال انتشار است.

مایکروسافت شروع به انتشار به‌روزرسانی ۲۴H2 ویندوز ۱۱ کرده است که به سادگی به عنوان «به‌روزرسانی ۲۰۲۴ ویندوز ۱۱» شناخته می‌شود. این نسخه امنیت را بهبود می‌بخشد، گزینه‌های اتصال جدیدی را ارائه می‌کند و قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتری را به رایانه‌های شخصی Copilot+ اضافه می‌کند. یکی از تغییرات مفید این است که تنظیمات سریع اکنون

Scrollable quick settings

مایکروسافت شروع به انتشار به‌روزرسانی ۲۴H2 ویندوز ۱۱ کرده است که به سادگی به عنوان «به‌روزرسانی ۲۰۲۴ ویندوز ۱۱» شناخته می‌شود. این نسخه امنیت را بهبود می‌بخشد، گزینه‌های اتصال جدیدی را ارائه می‌کند و قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتری را به رایانه‌های شخصی Copilot+ اضافه می‌کند.

یکی از تغییرات مفید این است که تنظیمات سریع اکنون یک لیست قابل پیمایش است که می توانید با مرتب کردن مجدد گزینه های مختلف آن را سفارشی کنید. رابط کاربری انتخاب Wi-Fi دارای یک دکمه Refresh است، به طوری که می توانید به راحتی شبکه های اطراف را دوباره اسکن کنید.

اگر رایانه شخصی شما سخت افزار مناسبی دارد، این به روز رسانی پشتیبانی از Wi-Fi 7 را برای انتقال بسیار سریعتر داده اضافه می کند. علاوه بر این، ویندوز ۱۱ اکنون با سمعک هایی کار می کند که از بلوتوث LE Audio پشتیبانی می کنند.

یکی دیگر از مواردی که در تنظیمات سریع پیدا خواهید کرد، کلید Power Saver است. این همیشه برای لپ‌تاپ‌ها وجود داشته است، اما در صورتی که بخواهید مصرف برق را کاهش دهید، اکنون با برق اصلی نیز در دسترس است.

دستگاه‌های دارای NPU به اندازه کافی سریع، دستگاه‌هایی که با نام تجاری Copilot+ هستند، دارای ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی هستند. یکی موانع زبان را از بین می‌برد – زیرنویس‌های تولید شده خودکار در سراسر سیستم برای همه پخش‌کننده‌های ویدیو در دسترس هستند. آنها صدا را رونویسی می کنند و می توانند آن را به زبان شما ترجمه کنند. همه اینها از یک مدل محلی نیز گرفته شده است که تأخیر را تا حد امکان پایین نگه می دارد.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی صنعتی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح