کد خبر : 208008
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1402 - 2:24

توسعه استفاده از فیبر نوری در شهر قزوین

توسعه استفاده از فیبر نوری در شهر قزوین

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الله امینی با اشاره به خدمات حوزه ارتباطات در استان گفت: در راستای عدالت توسعه نسل جدید تلفن همراه در روستاها مدنظر است و درحال حاضر ۶۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار از نسل ۳ و ۴ تلفن همراه برخوردار هستند. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین عنوان

توسعه استفاده از فیبر نوری در شهر قزوین

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الله امینی با اشاره به خدمات حوزه ارتباطات در استان گفت: در راستای عدالت توسعه نسل جدید تلفن همراه در روستاها مدنظر است و درحال حاضر ۶۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار از نسل ۳ و ۴ تلفن همراه برخوردار هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین عنوان کرد: برای دسترسی بهتر به اینترنت پنج نقطه از شهر قزوین به نسل پنجم تلفن همراه متصل شده تا دسترسی به اینترنت بهبود پیدا کند.

وی ادامه داد: تمام جاده‌ها تحت پوشش کامل تلفن همراه قرار دارند، همچنین ۲۸ شهر استان هم دارای پوشس کامل اینترنت هستند.

این مسئول بیان کرد: در برخی مناطق قزوین و آوج به دلیل موقعیت جغرافیایی و سختی دسترسی پوشش ۱۰۰ درصدی را نداریم، میزان پوشش تلفن همراه در روستاهای استان هم ۸۵ درصد است که در پی ارتقای این میزان هستیم.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی صنعتی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح