کد خبر : 208236
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1402 - 11:13

نکات سئو برای کسب و کارهای کوچک

نکات سئو برای کسب و کارهای کوچک

  چه یک مالک کهنه کار کسب و کار کوچک باشید و چه سفر تجارت الکترونیک شما تازه شروع شده است، یک وب سایت کسب و کار کوچک SEO درجه یک برای رشد فروش شما حیاتی است. این امر به ویژه از آنجایی که امروزه، ۴۹٪ از خریداران آنلاین جستجوی محصول را در موتورهای جستجو

 

چه یک مالک کهنه کار کسب و کار کوچک باشید و چه سفر تجارت الکترونیک شما تازه شروع شده است، یک وب سایت کسب و کار کوچک SEO درجه یک برای رشد فروش شما حیاتی است.

این امر به ویژه از آنجایی که امروزه، ۴۹٪ از خریداران آنلاین جستجوی محصول را در موتورهای جستجو آغاز می کنند و ۶۱٪ شروع به خرید در آمازون می کنند، صادق است. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) دید آنلاین سازمان شما را افزایش می دهد و خریداران محلی را به فروشگاه آجر و ملات شما متصل می کند.

 

نکات زیر بهترین شیوه ها در سئو را برای صاحبان مشاغل کوچک ارائه می دهد که ترافیک را به وب سایت شما هدایت می کند و مزایای طولانی مدت کسب و کار شما را به ارمغان می آورد.

 

سئو چگونه می تواند به کسب و کار کوچک من کمک کند؟

یک استراتژی پیچیده سئو می تواند چشمان مشتریان بالقوه بیشتری را به وب سایت شما معطوف کند و سرنخ های واجد شرایط ایجاد کند. بر خلاف تبلیغات پولی، سئو یک روش اقتصادی برای افزایش ترافیک و ایجاد پایگاه مشتری است و می‌تواند برای سازمان‌هایی با بودجه‌های محدود آسان‌تر باشد.

 

این ۷ نکته را برای وب سایتی دنبال کنید که در سطح آنلاین رتبه بالاتری داشته باشد و رقابت پذیری کسب و کار شما را در طول زمان افزایش دهد:

 

۱. سایت خود را از رقبا متمایز کنید

در اقیانوس وسیع اطلاعات، محصولات و خدمات اینترنت، تحقیق کلمات کلیدی برای ایجاد سئوی با کیفیت و تقویت کسب و کار شما ضروری است.

 

برای جذب پرندگان به باغ خود، دانه پرنده را بیرون می آورید. همین منطق در مورد وب سایت ها نیز صدق می کند: اگر می خواهید مشتریان علاقه مند را جذب کنید، نسخه وب شما باید شامل کلمات کلیدی مرتبط باشد. استراتژی کلمه کلیدی هوشمند مشتریانی را که در جستجوی آنچه شما ارائه می دهید جذب می کند و رتبه وب سایت شما را افزایش می دهد.

 

با توجه به اینکه اکثر مردم فقط صفحه اول یا ۲ نتایج جستجو را مشاهده می کنند، یک استراتژی قوی کلمه کلیدی به طور قابل توجهی دید و شانس کلیک شدن شما را افزایش می دهد و منجر به ترافیک بیشتر و تبدیل های احتمالی برای کسب و کار شما می شود.

 

مانند مشتریان خود برای استراتژی کلمات کلیدی موثر فکر کنید. آنها امیدوارند که محصول یا خدمات شما چه مشکلاتی را حل کند؟ هنگامی که به دنبال محصولات یا خدماتی مانند شما هستید، به احتمال زیاد کدام کلمات را جستجو می کنند؟

 

به عنوان مثال، اگر صاحب یک شرکت تعمیر خودرو هستید، به این فکر کنید که آیا «تعمیر خودرو» یا «تعمیر خودرو» عبارت جستجوی رایج‌تر است. هنگامی که فهرستی از حدود ۴۰ یا ۵۰ کلمه و عبارات کلیدی مرتبط را جمع آوری کردید، از ابزاری مانند Semrush یا برنامه ریز کلمات کلیدی رایگان گوگل برای تأیید کلمات کلیدی خود استفاده کنید و به شما در فرمول بندی دیگران کمک کنید.

 

به یاد داشته باشید که سئو به تنهایی بازاریابی کافی نیست. بنابراین آن را با طراحی با کیفیت، تبلیغات رسانه های اجتماعی و کمپین های ایمیلی همراه کنید تا یک طرح بازاریابی جامع و تاثیرگذار برای موتورهای جستجوی کسب و کار کوچک ایجاد کنید که کسب و کار شما را از رقبا بالاتر می برد.

 

۲. روی UVP خود به عنوان یک تجارت تمرکز کنید

در حالی که کلمات کلیدی مرتبط سئوی قوی را برای صاحبان مشاغل کوچک ایجاد می کنند، کلمات کلیدی که از رقبا تقلید می کنند، کسب و کار شما را متمایز نمی کند.

 

در عوض، زبانی را انتخاب کنید که ارزش پیشنهادی منحصر به فرد شما (UVP) را برجسته کند تا افرادی را که بیشتر به پیشنهادات دقیق شما علاقه مند هستند جذب کند.

 

به عنوان مثال، اگر برای عروسی برنامه ریزی می کنید، چه ارزشی ارائه می دهید که با سایر برنامه ریزان عروسی متفاوت است؟ شاید خدمات شما پایدارتر، هنری یا مقرون به صرفه باشد. یا شاید در سازماندهی عروسی های مقصد، عروسی های مذهبی، یا عروسی های هفت ساله ها عالی باشید. مهم نیست UVP شما، کپی وب که بر آن با کلمات کلیدی تأکید می کند به شما کمک می کند تا در جایگاه خود بدرخشید.

 

۳. محتوای با کیفیت ایجاد کنید

برای تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتریان پولی و بازگشتی، مطمئن شوید که نسخه وب شما اطلاعات ارزشمندی مرتبط با کلمات کلیدی شما و برای مخاطبان شما مفید است.

محتوای با کیفیت همچنین به معنای شیوه های سئو قوی در پشت صحنه است. بنابراین سایتی بسازید که منطقی باشد تا داده های شما را به روشی سازماندهی شده هدایت کند و ساختار دهد. همچنین باید محتوای خود را با متا تگ ها و توضیحات واضح خلاصه کنید تا به رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل کمک کند. و فراموش نکنید که دسترسی به سایت را با متن جایگزین که تصاویر روی صفحه را توصیف می کند، بهبود بخشید.

 

ویژگی هایی مانند این ها تجربه بازدید کننده را افزایش می دهد و به خزنده SEO کمک می کند تا محتوای صفحات وب شما را درک کند، که برای رتبه بندی سئو وب سایت شما بسیار مهم است.

 

این ۳ نکته را برای ایجاد یک وب سایت درخشان با استراتژی سئوی برنده دنبال کنید:

 

۱- از تله هایی مانند پر کردن کلمات کلیدی و بک لینک های اسپم خودداری کنید

صفحات وب پر از کلمات کلیدی نه تنها خوانندگان را ناامید می کنند بلکه بر رتبه سئو سایت شما نیز تأثیر منفی می گذارند. و در حالی که بک لینک ها – پیوندهایی که خوانندگان را از سایت دیگری به سایت شما هدایت می کنند – می توانند به سایت شما اعتبار دهند و سئو را بهبود بخشند، ترافیک ورودی از سایتی که اسپم است یا حاوی لینک های شکسته است می تواند به اعتماد مخاطبان بالقوه آسیب برساند و رتبه سئوی شما را کاهش دهد.

 

۲- از شبکه های اجتماعی بهره ببرید و محتوای قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید

از قدرت جوامع آنلاین برای چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟ تبلیغ پیشنهادات کسب و کار خود با ایجاد اشتراک‌گذاری و دسترسی به محتوا از دستگاه‌های تلفن همراه استفاده کنید. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، مانند فیس‌بوک و اینستاگرام، علاوه بر ارائه قابلیت‌های ارتباطی سریع، دارای عملکردهای جستجو هستند که مشتریان بالقوه را قادر می‌سازد تا کسب و کار شما را پیدا کنند. اطمینان حاصل کنید که پروفایل های رسانه های اجتماعی شرکت شما به روز، آموزنده و جذاب هستند.

 

۳- اجازه دهید ایمیل و سئو با هم کار کنند

بازاریابی موتورهای جستجوی مشاغل کوچک و بازاریابی ایمیلی با هم کار می کنند تا عملکرد کسب و کار را افزایش دهند. بازاریابی ایمیلی با کیفیت، ترافیک مرتبط را به سایت شما هدایت می کند، که نرخ پرش را کاهش می دهد و عملکرد سئو را بهبود می بخشد. بنابراین مطمئن شوید که ایمیل‌های شما دارای لینک‌های داخلی به صفحات محصول خاص هستند و خبرنامه‌ها را به عنوان پست‌های وبلاگ در وب‌سایت خود استفاده می‌کنند.

 

۴. سایت خود را ایندکس کنید

خزنده های سئو که عنکبوت ها نیز نامیده می شوند، ربات های آنلاینی هستند که در سراسر وب می خزند و اطلاعات سایت را در یک فهرست قابل جستجو جمع آوری و پردازش می کنند. هنگامی که یک صفحه وب را اصلاح می کنید، یک خزنده محتوای صفحه را اسکن می کند – فرآیندی که فهرست سازی نامیده می شود. صفحاتی که دارای اطلاعات با کیفیت و بدون خطاهایی مانند پر کردن کلمات کلیدی یا لینک های شکسته هستند به ایندکس اضافه می شوند که رتبه سئوی شما را بهبود می بخشد.

 

برای بررسی اینکه آیا سایت شما قبلاً ایندکس شده است، “site:yourdomain.com” را در نوار جستجوی Google خود وارد کنید. اگر ایندکس شود، لیستی از نتایج ظاهر می شود.

 

برای اینکه وب سایت شما ایندکس شود – و ایندکس بماند – مطمئن شوید که:

 

  • شما اغلب صفحات خود را با محتوای با کیفیت و کلمات کلیدی به روز می کنید
  • سایت شما به سرعت بارگذاری می شود
  • شما یک تجربه کاربری ارزشمند ارائه می کنید

 

اگر سازمان شما یک آجر و ملات است که به تجارت جامعه شما متکی است، وب سایت خود را برای سئوی محلی بهینه کنید. نکات سئوی کسب و کار محلی را دنبال کنید، مانند ایجاد پست های وبلاگ محلی مرتبط، ارائه آدرس و شماره تلفن خود، افزودن صفحات موقعیت مکانی به سایت خود و فهرست کردن شرکت خود در Google My Business.

 

۵. عملکرد را دنبال کنید

عملکرد سئوی خود را مانند واکنش های رسانه های اجتماعی خود بررسی کنید (خوب، شاید نه به دفعات). برای دستیابی به رتبه جستجوی بالا و به دست آوردن دید، از ابزارهای رایگانی مانند Google Analytics برای نظارت بر تعداد بازدید از صفحه، نرخ پرش، مکان بینندگان، سیستم عامل ها و دستگاه ها استفاده کنید تا بفهمید چه چیزی برای مخاطبان خاص طنین انداز می شود.

 

همچنین می‌توانید Google Search Console را به Google Analytics متصل کنید تا کلمات کلیدی و عباراتی را که افراد برای یافتن سایت شما در نتایج جستجوی Google استفاده می‌کنند، مشاهده کنید. این اطلاعات به اصلاح تحقیق و استراتژی کلمه کلیدی شما کمک می کند.

 

۶. نظارت کنید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست

اگر عملکرد سئوی خود را به طور مداوم تجزیه و تحلیل کنید، خواهید دید که چه چیزی در طول زمان کار می کند یا نه. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند محتوای خود را در پاسخ به روندها یا آزمایش با مطالب جدید تنظیم کنید.

 

برای تجزیه و تحلیل عمیق تر، یک ممیزی SEO انجام دهید تا زمینه هایی مانند تجربه کاربر، تحقیق کلمات کلیدی، سئوی درون صفحه، فهرست بندی و پتانسیل خزیدن و موارد دیگر را بررسی کنید. ابزارهایی مانند Google Search Console و Semrush ممیزی SEO را بدون هزینه کم انجام می دهند.

 

۷. تسلیم نشوید، سئو به زمان نیاز دارد

آیا زمین چند بار چرخیده است و شما پیشرفت کمی در رتبه بندی جستجوی خود مشاهده کرده اید؟ ایمان خود را حفظ کنید: سئو یک فرآیند مداوم است که مدتی طول می کشد تا توسعه یابد. سئو با هزینه کم و بازگشت سرمایه بالقوه بالا، استراتژی عاقلانه ای برای کسب و کارهای کوچک است که حتی در مواقع عدم اطمینان اقتصادی یا نوسانات بودجه آن را دنبال می کنند.

برای کارآفرینان انفرادی یا کسب و کارهای کوچک با منابع کم، ارزش آن را دارد که از ابتدا سئو را در اولویت قرار دهید. همانطور که کسب و کار شما رشد می کند، می توانید زمان و انرژی بیشتری را برای گسترش استراتژی خود با ایمیل، شبکه های اجتماعی و سایر تکنیک های بازاریابی موتور جستجوی کسب و کارهای کوچک در سطح بعدی سرمایه گذاری کنید. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی صنعتی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح