کد خبر : 45
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 - 4:08

اتوبوس مسافربری طعمه حریق شد +عکس

اتوبوس مسافربری طعمه حریق شد +عکس

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با تصریح اینکه در این حادثه به هیچ فردی آسیب نرسیده است، توضیح داد: عصر دوشنبه ۲۹ خرداد یک دستگاه اتوبوس ولو متعلق به شرکت تک سفر که از شیراز به سمت خورموج در حرکت بود، در کیلومتر ۳۲ محور قائمیه به بوشهر و به دلیل

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با تصریح اینکه در این حادثه به هیچ فردی آسیب نرسیده است، توضیح داد: عصر دوشنبه ۲۹ خرداد یک دستگاه اتوبوس ولو متعلق به شرکت تک سفر که از شیراز به سمت خورموج در حرکت بود، در کیلومتر ۳۲ محور قائمیه به بوشهر و به دلیل نقص سیستم موتور دچار حریق شد.

این مقام انتظامی گفت: راننده بلافاصله اتوبوس را متوقف و مسافران را خارج می‌کند و به همین دلیل هیچ آسیب جانی در این حادثه شاهد نبودیم.

رئیس پلیس راه شمال فارس با تاکید براینکه رانندگان قبل از سفر، حتما از سلامت خودرو مطمئن شوند، گفت: سلامت همه بخش‌های اتومبیل خصوصا قسمت سوخت‌رسان و برق بسیار اهمیت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی صنعتی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح