کد خبر : 208108
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 2:08

مرگ زن نیشابوری حین سقط جنین غیرقانونی در خانه

مرگ زن نیشابوری حین سقط جنین غیرقانونی در خانه

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد توحیدی اظهارداشت: متاسفانه این زن باردار ۳۰ساله به منظور سقط جنین خود از قرص‌های پرخطر استفاده کرده ‌و پس از مصرف این قرص دچار خونریزی شدید شده است. وی افزود: مراجعه دیرهنگام این مادر باردار به بیمارستان باعث شد که کادر درمان نتوانند برای وی کاری انجام دهند و

مرگ زن نیشابوری حین سقط جنین غیرقانونی در خانه

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد توحیدی اظهارداشت: متاسفانه این زن باردار ۳۰ساله به منظور سقط جنین خود از قرص‌های پرخطر استفاده کرده ‌و پس از مصرف این قرص دچار خونریزی شدید شده است.

وی افزود: مراجعه دیرهنگام این مادر باردار به بیمارستان باعث شد که کادر درمان نتوانند برای وی کاری انجام دهند و این بانوی جوان فوت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: این بانوی جوان که دو فرزند دارد برای سقط فرزند سوم خود با مراجعه به مراکز غیرقانونی و مصرف قرص پرخطر در منزل خود فوت کرده است.

توحیدی خاطرنشان کرد:مرکز غیرقانونی و افراد متخلف توزیع کننده قرص غیرمجاز به مادر مزبور از سوی مقامات قضائی و انتظامی در حال رصد و پیگیری هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی صنعتی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح